#1 Skrevet September 15, 2008 Hei! Jeg har et spørsmål ang. om det er noen forskjeller på RS2 hjerner. Den ene har delenr 8A0 907 551 B Den andre har delenr 8A0 907 551 C Problemet er at bilen starter bare med den som slutter på B. Totalt dødt om jeg setter i den andre. Har selvsagt prøvd og flytte over chippene, uten at det hjalp. Lurer da på om dette er helt normalt fordi det er ulikhet i hjernene? Eller er det noe annet som kødder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2008 Hei! Jeg har et spørsmål ang. om det er noen forskjeller på RS2 hjerner. Den ene har delenr 8A0 907 551 B Den andre har delenr 8A0 907 551 C Problemet er at bilen starter bare med den som slutter på B. Totalt dødt om jeg setter i den andre. Har selvsagt prøvd og flytte over chippene, uten at det hjalp. Lurer da på om dette er helt normalt fordi det er ulikhet i hjernene? Eller er det noe annet som kødder? Jeg tipper at det er en startsperre inni bildet her. Start sperrene kom i 95 som ekstra utstyr, og din er vell 94? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2008 Har tenkt på det selv, men trodde at denne forsvant når det blei satt i andre chipper? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2008 Har tenkt på det selv, men trodde at denne forsvant når det blei satt i andre chipper? starsperre sitter vekl ikke i Bensin/luft tennings chippen . Men i de andre kretsene i hjernen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2008 starsperre sitter vekl ikke i Bensin/luft tennings chippen . Men i de andre kretsene i hjernen!? ja startsperren følger ikke chippene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2008 (endret) OK, da kan vi kanskje konkludere med at hjernene ikke går om hverandre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2008 OK, da kan vi sikkert konkludere med at hjernene ikke går om hverandre jepp. for jeg ser faktisk ingen annen grunn dei skal lage 2 stk ecu av en motor som ikke ble gjort forandringer på iløpet av tiden dei laga rs2. Forresten så er det skifta delenummer på dei. A08 997 551 B og A08 997 551BX BX er da C utgaven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2008 X betyr vanligvis bare at det er bytte del, dvs de to delenummerene du nevner er samme del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2008 X betyr vanligvis bare at det er bytte del, dvs de to delenummerene du nevner er samme del. ja, X er som regen bytte/ erstattningsdel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 24, 2008 OK:) Men får uansett ikke fyring med den "C" hjerna, så regner med det er startsperra på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...