#1 Skrevet September 15, 2008 (endret) Har tenkt å lakke S4 min slik, men hvordan blir denne med: Hvite bolerofelger, lakkert helt ned, svarte vinduer, samt svarte rails? Felgene finnes på V8ern Så få se hva dere duger til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2008 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2008 Jeg skjønte ikke helt hvilke bil som skulle ha hvilke farge jeg, men om du er ute etter den mørke fargen på den røde bilen, så blir den ikke ulik gamlebilen min, som du kan se bilde av her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=959389post959389 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2008 Den røde bilen skal være rød bare at: S6 skal ha: Hvite bolerofelger, lakkert helt ned, svarte vinduer, samt svarte rails? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...