Anbefalte innlegg

Her var det stille for tiden!

tenkte på at det hadde hvert morsomt å fått til noe snart (tenker på gokarten vi hadde tidligere i sommer)

Noen som er interisert=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra det! Det gjelder vel også å passe på før de stenger for sesongen og det blir vått/mørkt/kaldt å kjøre! :P

Det er drøyt to uker siden vi hadde pizzatreff, og kanskje det hadde vært på tide å besøke Kepler igjen? Har hørt de har begynt med solfilm også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig tror jeg ikke det bor noen medlemmer i Vestfold..

[høreknappenålfalle..] :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var svært stille her. hadde hvert morsomt å utfordra drammen eller noe i gokart. er jo innebane i drammen så det kan vi jo gjøre hele året!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille ja. Tror hele lokallaget har gått i dvale - Høsten har jo kommet : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her hadde vi dårlig tid med å få svar:p

 

Klar for et lite treff snart ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var svært stille her. hadde hvert morsomt å utfordra drammen eller noe i gokart. er jo innebane i drammen så det kan vi jo gjøre hele året!

 

Det med inne-bane i drammen bør undersøkes. Tror ikke den er i drift lenger, men jeg er ikke sikker så ikke skyt meg hvis jeg tar feil. :shf:

 

Stiller opp jeg, hvis det ikke krasjer med jobben da : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det stemmer som Heine sier her, mener Gocart i drammen var nedlagt. sikkert noen fra drammen som kan bekrefte det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker en tur innom kepler før jobb og hører om de vil finne på noe sprell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er underernært på lokallagsjuging, så jeg håper vi kan få til et ekstraordinært møte en dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke med delelager-Jon om invitasjonen til bilmuseet i Horten fortsatt står ved lag, de har mest 'eldgamle' biler, men de er jo imponerende uansett, da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med men resten av vintern kommer ikke jeg på noe som helst grunnet militærtjeneste :ridder:: vinke :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi beskjed da om det er noe som skjer så får jeg sikkert med litt folk herfra også og får samla til en kveld ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vi dra til kepler på en ukedag eller lørdag formiddag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste har vel fri på lørdager, så jeg stemmer for det.

Dessuten begynner det å bli tidlig mørk nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdager fremover utgår for min del, men om flertallet kan på lørdag så selvfølgelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan når som helst fra å med i dag og frem til 1 oktober :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tilbud om å okkupere Keppler lørdasg om 3 uker, hvordan er interessen for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs 18. oktober? Jeg tror jeg jobber på formiddagen, men kan jo sikkert kommer utover så fort jeg er ferdig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18 ooktober høres bra ut. er jo plumbo konsert i andebu på kvelden også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hat tlitt mer respons i denne tråden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg gjerne en tur jeg også..... Får sikkert med en bil eller 2 til herfra også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bekrefter jeg datoen med Pål, tidspunkt og nærmere info følger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke jeg skullt (jobber med å ikke glemme vestfold dialekta her inne...hjelp!) til hotell på fjellet med fruen, så hadde jeg faktisk dukka opp....Er i Vestfold den 16 og 17.... har abstinenser på bilprat....går jo stort sett kun i oppussing i huet mitt for tida....heldigvis snart ferdig...

Har heldigvis finni ut at Discovery sender Hot Rod og Rides programmer, ergo har titta innom de litt for å få litt næring til bilsjela....

 

Har kun kjøpt vinduspussere og snøkost til bilen.... :confused: Men mulig den får en liten prioritering i januar og engang på vårparten.... Har litt deler som ruster og har en plan om en emblemløs grill bl a.

 

Ja ja, det ble en liten rapport herfra oppå toppen av Åslo.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.