#26 Skrevet Oktober 9, 2008 Da må jeg melde meg av detta igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 9, 2008 Får se om jeg ikke tar en tur, litt avhengig av været! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 9, 2008 jeg møter opp med nyinnkjøpt s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 10, 2008 Jobbe helg på meg den 18. gitt 2x12t Men bilen er i alle fall nypolert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 16, 2008 Dette treffet må beklageligvis utsettes, kommer tilbake med dato om vi rekker å finne en før høsten slår hardere inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 16, 2008 hmmm. den er god! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 17, 2008 Det var no dritt, for nå kan jeg igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...