Revolution felger. forslag til noe å gjøre med dem? :)

Anbefalte innlegg

Hoi.. dette blir en merkelig tråd, men men.

Kom over noen hvitlakkerte Revolution RFX 6x14toms felger i dag.

revolution_rfx_u.jpg

I håp om at jeg kanskje kunne bruke de til noe gøy, tok jeg de med meg.

Men, når jeg titter nærmere etter, har dem desverre en boltsirkel på 4x114,3, Japse?

Hadde liksom håpet litt på 4x108, slik at jeg kunne hatt dem på quttroen min i vinter..

KUnne man ha borret opp nye hull? solgt dem? eller kastet dem?

:bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel sannsynligvis ikke verdt jobben hvis ikke du sveiser og borer opp dette veeeldig billig, så forslaget er vel å prakke de på en japse, ja.. Bl.a Gamle Celica passer disse på, har samme dim på min '83 Celica Supra forresten..

http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewforum.php?f=70

Når det er sagt kjørte jeg i to år med 5x112-felger på 5x114.3-bil uten problemer, men det var stålfelger så det spilte nok ikke så stor rolle! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi.. dette blir en merkelig tråd, men men.

Kom over noen hvitlakkerte Revolution RFX 6x14toms felger i dag.

revolution_rfx_u.jpg

I håp om at jeg kanskje kunne bruke de til noe gøy, tok jeg de med meg.

Men, når jeg titter nærmere etter, har dem desverre en boltsirkel på 4x114,3, Japse?

Hadde liksom håpet litt på 4x108, slik at jeg kunne hatt dem på quttroen min i vinter..

KUnne man ha borret opp nye hull? solgt dem? eller kastet dem?

:bs:

 

I hvilken stand? Disse felgene produseres ikke lenger, så kan være relativt verdifulle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde slike felger fra en Fiat Uno på en Golf I engang.

Mener Uno`n hadde 4x98.

Fikk da fatt i bolter med noen slags "løse hylser" som gjorde at dette gikk ettersom selve hullene i felgen var såppass vide.

Vet ikke om det er mulig på disse du har her men tøffe felger som er ganske sjeldne tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde slike felger fra en Fiat Uno på en Golf I engang.

Mener Uno`n hadde 4x98.

Fikk da fatt i bolter med noen slags "løse hylser" som gjorde at dette gikk ettersom selve hullene i felgen var såppass vide.

Vet ikke om det er mulig på disse du har her men tøffe felger som er ganske sjeldne tror jeg.

 

Tror neppe du får slingrebolter over 4x108, hvis felgen er 4x114,3... Hadde vært noe annet om japsefelgen var 4x110 f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene ser ikke så aller verst ut, men trenger nok en god shine eller ny omgang med lakk for å bli bra.

Dere får bare hoie ut om noen er int.

Tok vare på dem for at dem er klassikere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.