#1 Skrevet September 15, 2008 Hei. Skal hadle meg justerbart i løpet av vinteren, lurer derfor på om noen har no erfaringer med bilstien pss9... Har hørt at det sakl være bra, men hvordan er det i forhold til KW V2? Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2008 Hei. Skal hadle meg justerbart i løpet av vinteren, lurer derfor på om noen har no erfaringer med bilstien pss9... Har hørt at det sakl være bra, men hvordan er det i forhold til KW V2? Takker for svar. Eg hadde valgt pss9 kvar dag framfor kw 2, spør Thomas Hovda om han er fornøgd med settet på RS4n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2008 Er vel noe av det beste du får av justerbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2008 En kompis hadde dette på sin S3 mener jeg, og han var veldig godt fornøyd.. Frode Gimnes har vel bestilt dette til sin Golf R32, det sier vel en del.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2008 Har ikke prøvd dette selv, men utifra det veldig mange sier er PSS9 utrolig bra:) Søk litt på forumet, så finner du nok noen tråder om det. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2008 En kompis hadde dette på sin S3 mener jeg, og han var veldig godt fornøyd..Frode Gimnes har vel bestilt dette til sin Golf R32, det sier vel en del.. Frode hadde vel dette på en S3 også, så det går an å spørre ham 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2008 Takker for svar, da har jeg store deler av vinteren å gruble på, så for vi se i februar marsj hva det blit til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2008 Frode hadde vel dette på en S3 også, så det går an å spørre ham det var samme s3en jeg hadde det.. råeste understellet jeg har hatt satt som en mygg i svingene, å var myyye mere behagelig å kjøre å ikke stumpete som kw, fk osv.. Eneste minuset var att jeg ikke fikk den lav nok foran.. men kw er motsatt da så.. annbefales på det sterkeste:) Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2008 Jo, man får jo kjøpt alt for penger, men innenfor rimelighetens grenser er dette ivertfall på høyde med KW V3. Tekniken i KW er på et høyere nivå hva gjelder demper-teknologi, mens Bilstein er enklere å justere. Kw kan man justere både stivere og hardere, men når det gjelder komfort på samme stivhet med disse settene, så vinner Bilstein suverent. Er vel ikke uten grunn at Porsche-eiere velger PSS9? Stjal det fra R32-tråden til Frode Gimnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2008 det var samme s3en jeg hadde det.. råeste understellet jeg har hattsatt som en mygg i svingene, å var myyye mere behagelig å kjøre å ikke stumpete som kw, fk osv.. Eneste minuset var att jeg ikke fikk den lav nok foran.. men kw er motsatt da så.. annbefales på det sterkeste:) Mvh Joachim Stjal det fra R32-tråden til Frode Gimnes. Takker for svar. Har vel funni ut at det er noe av det beste man for kjøpt av manuelle coilovers, så har veldig lyst på et slik sett til våren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...