Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet hvor eg kan få tak i spesielle skruer.

Skulle hatt 8 stk M8x1 med umbrako hode.

Noen som har tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema/Tools/din lokale jernvarehandel ?

Edit : Er ikke M8 x 1 helt vanlige skruer da : klø : isåfall har jeg kjøpt på lassevis oppe på biltema. Eller er det 1.25?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du reiser ned på Jondal stål, dem har garantert i skrue samlingene sine der :). eller send meg en Pm så kann jeg kansje skaffe til deg ;). Bor like ved utne og av og till i Odda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. og stigen og kompani har ikkje en samling heller? ;). SEnd en pm vist du skall til odda en dag så skall jeg se om jeg ikkje har på jobben til deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp umbrako skruer med parti innerst uten gjenger, kapp av gjengene og gjeng opp. Få et mek. verksted til å gjenge opp for deg om du ikke har mulighet selv, går ganske fort om man tar de i dreibenk og bruker gjengebakke i bakdokka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Hvis du ikke får tak i, kan jeg sikkert kjøpe for deg og sende per post. Trenger bare lengden på boltene, men det kan vi ta på PM hvis det er interessant.

Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve og sjå om eg finner noe. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.