Skruer til compomotive felger

Anbefalte innlegg

God dag.

 

Kjøpte meg noen skrudde felger i helga, og på den ene manglet det noen skruer. På en annen felg såg jeg at det var brukt en skrue av en annen type. Har ikke felgene her men tipper jeg trenger sånn 10 skruer for å få alt komplett.. MEN felgene er jo gamle og skruene har ikke den finishen de fortjener så alle skruene hadde vel strengt tatt vært bedre nye.

 

Da kommer mitt spørsmål, må jeg ha sånne skruer som orginalt sitter i felgene eller går det ann å bare kjøpe noe i samme dimensjon og bytte alt?

 

Den ene felgen hadde også en liten sprekk på innsia, men det er vel ikke no stress å få sveisa av et firma som driv me sånt fanteri. Noen som veit ca pris på sånt?

 

Her er to bilder av felgene 2855310259_aa11314655.jpg?v=0

2855315695_43885e4464.jpg?v=0

 

 

Håper på svar fra felg guruene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte skruer direkte fra compomotive i UK,kan sikkert bestilles via norsk importør Kollevold også men min erfaring er at de var lite samarbeidsvillige mht til å skaffe disse delene/svare på henvendelse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte skruer direkte fra compomotive i UK,kan sikkert bestilles via norsk importør Kollevold også men min erfaring er at de var lite samarbeidsvillige mht til å skaffe disse delene/svare på henvendelse

 

Hva var prisen direkte fra compomotive da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, kan jeg bruke andre skruer, altså finne skruer med samme dim fra feks wurth (hørt andre har gjort dette) ?

Er det sterkt nok?

 

Og hva brukes mellom de forskjellige delene for å få dette tett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, kan jeg bruke andre skruer, altså finne skruer med samme dim fra feks wurth (hørt andre har gjort dette) ?

Er det sterkt nok?

 

Og hva brukes mellom de forskjellige delene for å få dette tett?

 

Kan sikkert bruke andre skruer.

Det er en pakning i felgstjerna (ihvertfall på mine 16" CXN) også tetter man etterpå med egnet tettemiddel utvendig i skjøten mellom de 3 delene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert bruke andre skruer.

Det er en pakning i felgstjerna (ihvertfall på mine 16" CXN) også tetter man etterpå med egnet tettemiddel utvendig i skjøten mellom de 3 delene.

 

Ok, sett man skrur til med vist moment på bbs rs felger, vet du tilfeldigvis sånn ca hva jeg burde brukt på disse?

 

Jeg har ikke demontert de enda så jeg veit ikke åssen det er med den pakninga.

 

Takk for svar foresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.