Anbefalte innlegg

Sendte prisforespørsel på N75 H-ventil til Møller, fikk i retur : n75 ventil: Hvilken bil skal denne på, regnr?

 

Har det noe og si for dem hvilken bil den skal på? Er det ikke kun 1 type av disse N75 H-ventilene?

 

 

Skal jeg sende dem regnr mitt ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk Møller. De klarer meget lite uten delenummeret (gidder ikke), men her er i alle fall til den du tenker på : 034 906 283 H

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk Møller. De klarer meget lite uten delenummeret (gidder ikke), men her er i alle fall til den du tenker på : 034 906 283 H

 

Fant delenummeret her istad i en tråd, sendte det på epost, og fikk tilbake " n75, 034906283h: 710.- inkl mva minus 10%. (evt oslobestilling)", så da vet jeg det!

 

Er det noen Farer ved og bruke H-ventilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant delenummeret her istad i en tråd, sendte det på epost, og fikk tilbake " n75, 034906283h: 710.- inkl mva minus 10%. (evt oslobestilling)", så da vet jeg det!

 

Er det noen Farer ved og bruke H-ventilen?

 

Tja,ladetrykket KAN øke med 0.2-0.3bar.Er du uheldig går bilen magert,men er bare og prøve seg frem forsiktig og se. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja,ladetrykket KAN øke med 0.2-0.3bar.Er du uheldig går bilen magert,men er bare og prøve seg frem forsiktig og se. ;)

 

Skulle sikkert ha hatt en turbotrykksmåler da. Min ladder 1.1 (testet på vagcom), skal vel ikke være skadelig om han lader 1.4? Vet jo at folk lader med ->1.5 bar på org turbo, med kun chipping.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle sikkert ha hatt en turbotrykksmåler da. Min ladder 1.1 (testet på vagcom), skal vel ikke være skadelig om han lader 1.4? Vet jo at folk lader med ->1.5 bar på org turbo, med kun chipping.

 

Ja,greit med en måler for og følge med. ;)

Spørs hvilken chip du har det.Noen biler går nesten magert med org ladetrykk etter chip... :)

Begge mine gikk/går på 1.4-1.5bar etter BSR chip.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,greit med en måler for og følge med. ;)

Spørs hvilken chip du har det.Noen biler går nesten magert med org ladetrykk etter chip... :)

Begge mine gikk/går på 1.4-1.5bar etter BSR chip.

 

Kjørte du med H-ventiler i dine Tom Are?

Jeg har chipsenter sin chip. Mener du at bilen kan gå dårligere med H-ventilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte du med H-ventiler i dine Tom Are?

Jeg har chipsenter sin chip. Mener du at bilen kan gå dårligere med H-ventilen?

 

Jeg brukte org ventil hele tiden,men testet en J-ventil på B5`n men den streika etter kort tid. :(

Så jeg brukte en boostcontroller,denne fungerte helt rått i forhold til N75 ventilene jeg hadde brukt. ;)

 

Nei,den går ikke dårligere,den går nok bedre.Prøv en H-ventil også ser du,men ha tilkoblet en måler så du ser hvor mye den lader,er noen biler H-ventilen lader mer på. Ikke alle.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte org ventil hele tiden,men testet en J-ventil på B5`n men den streika etter kort tid. :(

Så jeg brukte en boostcontroller,denne fungerte helt rått i forhold til N75 ventilene jeg hadde brukt. ;)

 

Nei,den går ikke dårligere,den går nok bedre.Prøv en H-ventil også ser du,men ha tilkoblet en måler så du ser hvor mye den lader,er noen biler H-ventilen lader mer på. Ikke alle.. :)

 

Ok, takker for svarene!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dele nr på H ventilen til 96 mod a4 er det samme dele nr på som til denne? treng ny N 75 ventil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få høre hvordan det gikk Geir. Hvilke Chip har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få høre hvordan det gikk Geir. Hvilke Chip har du?

 

Skal komme tilbake med info, når jeg har fått handlet og montert den!

Har chipsenter sin chip (powerchip)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.