Delehjelp s4 bakfanger b6 sedan.....

Anbefalte innlegg

Etter gjentatte forsøk uten hell med å bestille en s4 bakfanger til min a4 b6 sedan gir jeg opp.. De kan ikke forklare meg hva jeg trenger(nedre del? hele? skinne? pyntelister?) osv osv.....: bh :

Er det noen som sitter på denne informasjonen?

Trenger jeg komplett fanger, eller er nedre del nok?(uten særlige tilpassninger)

Denne festeskinna som de prater om, er det nødvendig?

EVT, delenr til dette...? 50 år gamle som så vidt forstår seg på en kalkulator blir slitsomme i lengden:p

 

Mvh

Frustrert: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skal ha S4 fanger, er den helstøpt. Har ikke delenr, beklager.

Stå sammen med delelager-nOOb når han leter å se på bakfangere til (8e, din årsmodell, så skal det være en fanger med anmerkning V8)

 

Orginal A4 samt A4 S-Line er todelt, så om du har orginal fanger kan du kjøpe nederste del S-Line og henge på.

Jeg vet ikke så mye om hvor mye som skal til for å få dette til å sitte, men det er en vanlig mod, så man skulle tro det var en ok jobb.

 

Håper dette hjalp litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye om og men fant vi en treff.. Men skal undersøke nærmere ang annmerkingen:) takk for hjelpen:)

 

Den fangeren han påsto var rett skulle han ha 5500.- for, Hvis dette er rett fanger, hvordan er dette prismessig? koster det virkelig så mye ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kostet 14 000 for front og bakfanger med tilbehør sist jeg sjekka. Leter videre på ebay jeg.. dukker opp noen av og til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres rett-ish ut. Koster litt for orginalfangere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fortsatt ingen treff. Vi letet og letet etter denne "v8" annmerkningen, men den var ingensted å finne... var visst s-line fangeren han hadde funnet, ikke s4...

 

Men en kompis har lastet ned ETKA, skal lete meg grønn om jeg må.... denne skal jeg ha!: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da TROR jeg at jeg har funnet rett fanger, men har en liten bekymring til..

 

Dette er såkalte "tyskland varer" ergo, ingen mulighet for å returnere varen.. Og det finnes jo noen versjoner av samme delenummer, men kunn 1 bokstav i slutten som er forskjellig.

Feks:

8E5 807 301 S GRU (var dette delenummeret jeg fikk oppgitt til å være S4 fanger)

8E5 807 301 L GRU (med parksensor)

8E5 807 301 Q GRU ??

 

Har forstått det slik at det er for biler med parksensor i den ene.

Men hva står de andre for?:confused:

 

Og, noen som har erfaring med skifte av slik fanger, det står i et amerikansk forum at den aluminiumslista på bagasjerommet må modifiseres, men gjelder kanskje dette kun for USA modeller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenr på S4-fanger til sedan er 8E5 807 301 Q GRU. 8E5 807 301 R GRU hvis du har ryggesensor.

Tok meg nøyaktig 4 sekunder å finne..

Gutta på din lokale forhandler kan taste inn disse delenumrene i ETKA for å se at det stemmer, dersom du/de skulle være usikre før bestilling sendes..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betegnelsen på S-line for b6 er vell "2K7"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.