Haster!! Hvilken motor passer 3b ledningsnett?

Anbefalte innlegg

Fått tilbud på motorer. Hvilken motor er bolt on etc i forhold til ledningsnettet som står fra før av i min 200 3b?

 

Vil en automatkasse fra S6 passe + motor? 1995-1997 mod

6-trinns fra S2 (1992++

RS2 motor og kasse?

 

: hjelp :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B motor er den eneste som er bolt on mot ett 3B ledningsnett. ABY, ADU, AAN går om hverandre uten større modifikasjoner. Grunnen til dette er selvsagt at 3B ikke har separate coiler.

 

Hva gjelder kasser så kan man si som en tommelfinger regel at alle deler til den nye kassa må være med. DVS gearstag overføringer, gearkassefester og eventuellt mellomaksel dersom man går fra 5 trinns til 6 trinns.

 

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

Fått tilbud på motorer. Hvilken motor er bolt on etc i forhold til ledningsnettet som står fra før av i min 200 3b?

 

Vil en automatkasse fra S6 passe + motor? 1995-1997 mod

6-trinns fra S2 (1992++

RS2 motor og kasse?

 

: hjelp :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Paul Guillen

3B motor er den eneste som er bolt on mot ett 3B ledningsnett. ABY, ADU, AAN går om hverandre uten større modifikasjoner. Grunnen til dette er selvsagt at 3B ikke har separate coiler.

 

Takker,var dette jeg fryktet gitt.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.