Anbefalte innlegg

når førerdøren er igjenn lyser fremdeles lyset om at den er åpen, prøvde og vri om låsen med hendene når den sto åpen, men lyset var der da og. Noen som vet hva det kan være som er feil? er en audi A3 2002 mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når førerdøren er igjenn lyser fremdeles lyset om at den er åpen, prøvde og vri om låsen med hendene når den sto åpen, men lyset var der da og. Noen som vet hva det kan være som er feil? er en audi A3 2002 mod.

Mener dørkontakt bryteren ligger inne i låsekassen. Har du lest av feillager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, lyset le sånn nå i dag så har ikke rukket å gjort så mye, kjøpte bilen i går så var litt kjipt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

hadde et lignende problem på en A4 for noen uker siden etterhvert låste ikke sentrallåsen på denne døren. Hadde allerede bestilt service så de sjekket det der.

Årsaken var slitte ledninger mellom dør og karrosseri! Ikke imponerende på en 2002 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

hadde et lignende problem på en A4 for noen uker siden etterhvert låste ikke sentrallåsen på denne døren. Hadde allerede bestilt service så de sjekket det der.

Årsaken var slitte ledninger mellom dør og karrosseri! Ikke imponerende på en 2002 modell.

heller mindre imponerende hvis det er det. I dag var det ikke noe problem, men hender jeg må lukke døren 2 ganger for at lyset skal slukke.

mye måtte du ut med for å få fikset det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk regningen på lørdag 3.007, kr det meste var ut og inn montering av hylle under instrumentpanel, dørside og ledningsnett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte skifte låskasse på min bil for å få det fikset. Var treghet i bryteren i låskassen. Men fikk det på garanti jeg da.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.