#1 Skrevet September 16, 2008 Gjeller min audi 80 2.0 90hk (husker ikke motorkode) Bolten som sitter midt i strammeren til reg.reima! Er dette en spesiell bolt? Mutteren på min har ødelagt gjengene på bolten! Må bytte strammer pga ulyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2008 Motoren er vel ABT! Må ha denne bolten. Er den vanskelig å få skrudd løs fra blokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2008 noen som kan finne denne i akte for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2008 jeg brukte bare en vanlig bolt. kan med fordel ha på litt locktite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2008 jeg brukte bare en vanlig bolt. kan med fordel ha på litt locktite. Hvor stor er den da? Er jo bare 6mm ytterst, og hylse som går inne i hullet på strammeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2008 Delenr: 058 109 281 Sitter originalt med sprengskive og mutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2008 Delenr: 058 109 281 Sitter originalt med sprengskive og mutter. Takker! bolten ble bestilt idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2008 Tenker å skifte strammeren uten å ta av annet enn dekselet øverst. Stripse sammen reima så den holdes stram og så fjerne strammeren! Hva tror folk om dette?? Er vel merker på reimskiva som jeg kan følge!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2008 1.side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2008 Litt spesiell løsning, med muligheter for feil. Går sikkert bra, men dobbeltsjekk timing før du starter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...