#1 Skrevet September 16, 2008 Har et lite problem jeg ikke finner ut av... problemet er at plutselig og brått sluttet varm/kald luft reguleringen å funke. har hatt oppe og motorn som styrer spjelet går om jeg setter strøm på den. har og prøvd og bytte med en annen men det hjalp heller ikke. er det noe rele som styrer dette eller sikkringer som ikke er i sikringsboksen? om noen lurer så ja det er klima på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2008 Ingen som vet? møller kunne ikke/ ville ikke hjelpe meg når jeg ringte di: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2008 Begynn med å se etter feilkoder på klimaanlegget. Om spjeldmotoren går når du kjører den manuelt kan allikevel potensiometeret være ødelagt, og da funker det ikke. Feilkoder får du ut enten med å trykke på noen bestemte knapper (søk på forumet for beskrivelse) eller med VAG-COM/tilsvarende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Heisann, har samme fenomen på min, det skjer som regel hver gang jeg slår av AC, da kommer det ikke varmluft lengre. Har Funnet ut, at det hjelper å ta av, og sette på igjen, en vacum slange, som sitter til høyre for sikr boksen, den går inn på en liten vacum klokke, via en "elektrisk ventil... hvorfor dette skjer har eg enda ikke funnet ut av.. releèt får spenning og fungerer. Tror vacum klokka snur på et spjeld, som vender lufta fra AC enheten.. Ellers har jeg problemer med å få full luftstrøm gjennom dysene.. vifta går for fullt, men er flau vind som kommer, har du vært borti dette? Teorien er at spjeld motorene ikke gir fult utslag.. hører de går... noen tips??? John André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...