Svart skokrem på skinnseter??

Anbefalte innlegg

Ja virker til å være veldig profesjonelle! Raskt og utfyllende svar, så nå skal jeg prøve å finne en skinnbit, eller sende meste mulig utfyllende info om bilen :) Er dette noe jeg kan gjøre via deg Ketil, eller skal det tas direkte med Dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja virker til å være veldig profesjonelle! Raskt og utfyllende svar, så nå skal jeg prøve å finne en skinnbit, eller sende meste mulig utfyllende info om bilen :) Er dette noe jeg kan gjøre via deg Ketil, eller skal det tas direkte med Dag?

Det bestemmer du selv, begge måtene fungerer fint!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er svaret jeg fikk:

Hei Trond,

og takk for henvendelsen!

Ja, det kan være problematisk å finne skinnprøve når det dreier seg om delskinn. Jeg antar delskinnet ikke strekker seg under setet slik at det kan tas prøve bak innfesting?

Da har vi to muligheter og det er kanskje greit å prøve alt 1 først:

1) Send oss info om modell, år og farge på interiør (gjerne kode om mulig). Swissvax har etter hvert er stort register av farger, så det kan fort hende den ligger i arkivet-

2) Du kan forsøke å få lånt en Pantone farge blokk (slik som du kan svinge ut ark med fargeprøver - ) og matche fargen på setet og i blokken og deretter sende navnet i fargen i blokken til oss. Slike blokker har de gjerne på fargehandler, trykkerier, grafiske bedrifter, etc- De er dyre å kjøpe så det er greiest å få lånt.

PS; Om det er svart interiør så er det enkelt, da skal du har F034 - standard svart.

Mvh Dag

Swissvax Norge

Dette var bra. "Standard svart" ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.