Noen som kjenner til denne bilen?

Anbefalte innlegg

 

Håper på masse positivt, da går jeg for denne..

 

Jeg er litt usikker på om du er seriøs nå eller er dette bare en eller annen form for ironi?

 

Alle ser vel at den her bilen hadde man lett styrt unna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg nysgjerrig, Sigmund.

Hva annet enn den uoriginale plasten gjør at du ber Rune om å holde seg unna denne?

 

At det er klubbmerker på bilen trenger ikke bety at denne bilen tilhører et klubbmedlem for øyeblikket. Ser at skiltplata er av gammel type, og sjekker man selger ser man at han har mange biler ute til salgs.

 

Uansett - håper du finner mer info om bilen (regnr inkl). Lykke til med et evt kjøp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nok styrt unna denne jeg også.

Førsteinntrykket har mye og si, og jeg får følelsen av at denne er herjet med / tatt dårlig vare på.

 

Passer kanskje best inn i "Du gjør det helt feil" tråden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står jo også i anonsen at det er ett firma i bilbyen som selger den. Så det er altså ett bilfirma og ikke en person som selger den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt skeptisk her.. hvorfor vil så mange holde seg unna denne? ser jo ikke så dum ut, kansje verre med det tekniske på bilen. alle biler kan jo være herjet med, uansett hvordan en ser ut.. og motsatt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir litt skeptisk her.. hvorfor vil så mange holde seg unna denne? ser jo ikke så dum ut, kansje verre med det tekniske på bilen. alle biler kan jo være herjet med, uansett hvordan en ser ut.. og motsatt!

 

Så det du sier er at så lenge bilen er stylet, og ser grei ut, trenger den ikke være i orden teknisk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel klubb bil. Det ein TSQ 180hk orginalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det du sier er at så lenge bilen er stylet, og ser grei ut, trenger den ikke være i orden teknisk?

 

var nok ikke det jeg mente.. jeg kan jo ikke være sikker på om at bilen er i den stand eieren beskriver. og siden jeg bor i tromsø, og skal hente bil sørpå, blir det en bråsjangs å ta på at bilen er sånn som den er beskrevet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det burde jo være en litt tryggere handel da det er firma som selger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vel national car som solgte en audi B4 cab for en tid tilbake, og da sto det firehjulsdrift og var bilde av midtkonsoll med sperreknapp... mon tro om de hadde tittet under bilen noen gang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det burde jo være en litt tryggere handel da det er firma som selger :)

 

Ikke av det firmaet der.... jeg ville aldri kjøpt bil der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har utelukket denne bilen fra eventuell kjøpsliste..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.