Anbefalte innlegg

Jeg hadde litt lite å gjøre på morgenen i dag, så jeg fant fram en gammel avis jeg hadde rasket til meg når vi reiv et gammelt hus. Avisen hadde vært issolasjon på gulvet så den var i god stand... lett revet i kantene men hel og fin i midten.

Klippet ut et par bilreklamer for en Opel og en Terraplane + en batterireklame for O.A.F.

Ble temmelig bra. Se selv !!

http://domenetmitt.com/wsxx/bilder/aftenposten_03051935.jpg

Bildet er 800 KB, så jeg gadd ikke legge det som bilde.

Har planlagt å få kopiert opp dette, men jeg må bare finne noen i Kristiansand som kan kopiere dette i samme farger. Vil spare på antikklooken.

Noen som har gjort noe lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat sånn nei. men jeg også hadde litt for lite å gjøre ( bare tull egentlig, hadde altfor mye kjedelig å gjøre;) ) i går og fant da frem 2 bilder av syklen min som den så ut før jeg rev den. Fant en ramme (alle rammene mine er enten gull eller sort eller en kombinasjon og jeg prøver å holde meg til s/hv bilder) og etter en liten runde i adobe elements var det glorete hellasbildet som satt i rammen erstattet av dette

img_0152.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min søster rev ned en vegg i sitt (og mannens) hus fra 50-åra, og der fant de et gammelt eksemplar av Fædrelandsvennen. Hva klipte hun av og sparte til meg? Jo, en annonse fra 1970 fra Gumpens Auto i Kristiansand, bilene i annonsen var en VW 181 og en VW-Porsche 914! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg tok ut gulvetteppet i prosjektbilen min fant jeg en tysk avis fra 1990 :D

Dte var før tyskerne skjønte at gummimatter oppå teppet var litt smartere ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.