#1 Skrevet Oktober 30, 2004 Jeg hadde litt lite å gjøre på morgenen i dag, så jeg fant fram en gammel avis jeg hadde rasket til meg når vi reiv et gammelt hus. Avisen hadde vært issolasjon på gulvet så den var i god stand... lett revet i kantene men hel og fin i midten. Klippet ut et par bilreklamer for en Opel og en Terraplane + en batterireklame for O.A.F. Ble temmelig bra. Se selv !! http://domenetmitt.com/wsxx/bilder/aftenposten_03051935.jpg Bildet er 800 KB, så jeg gadd ikke legge det som bilde. Har planlagt å få kopiert opp dette, men jeg må bare finne noen i Kristiansand som kan kopiere dette i samme farger. Vil spare på antikklooken. Noen som har gjort noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2004 Ikke akkurat sånn nei. men jeg også hadde litt for lite å gjøre ( bare tull egentlig, hadde altfor mye kjedelig å gjøre;) ) i går og fant da frem 2 bilder av syklen min som den så ut før jeg rev den. Fant en ramme (alle rammene mine er enten gull eller sort eller en kombinasjon og jeg prøver å holde meg til s/hv bilder) og etter en liten runde i adobe elements var det glorete hellasbildet som satt i rammen erstattet av dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2004 Min søster rev ned en vegg i sitt (og mannens) hus fra 50-åra, og der fant de et gammelt eksemplar av Fædrelandsvennen. Hva klipte hun av og sparte til meg? Jo, en annonse fra 1970 fra Gumpens Auto i Kristiansand, bilene i annonsen var en VW 181 og en VW-Porsche 914! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2004 Da jeg tok ut gulvetteppet i prosjektbilen min fant jeg en tysk avis fra 1990 Dte var før tyskerne skjønte at gummimatter oppå teppet var litt smartere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 Kolberg & Caspary ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...