#1 Skrevet September 17, 2008 Hvordan finne ut om det er alarm på bilen min? Står klistremerker i de små, siderutene bake, at det er alarm. og bilen har bare plutselig begynt å blinke med nødblink, mens den har stått i ro låst, men er ikke lyd.... går dette orginalt på fløytene i bilen? Mvh Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2008 Avant? Sedan? Åpne rutene, alarm på, grisselering inni bilen, om ikke det utlyser alarmen så prøv å åpne døra innenfra Fløyta til alarmen ligger venstresiden bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2008 Avant? Sedan? Åpne rutene, alarm på, grisselering inni bilen, om ikke det utlyser alarmen så prøv å åpne døra innenfra Fløyta til alarmen ligger venstresiden bak! Dette er en sedan. hvordan aktivere alarm? er det bare å låse den? kor på ventresiden bak? har vært litt overalt i bilen, men ikke sett ei fløyte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2008 det er ikke en knapp i stolpen ved førersetet? eventuellt i dørtrekket ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2008 Sett deg inn i bilen, lås med fjernkontrollen, prøv å åpne døra/vinduene. da skal alarmen gå av. Dett skedde meg på våler i fjor (sov i bilen og hadde låst med fjernkontrollen) skvatt godt da jeg skulle åpne vinduene da ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2008 Sett deg inn i bilen, lås med fjernkontrollen, prøv å åpne døra/vinduene. da skal alarmen gå av. Dett skedde meg på våler i fjor (sov i bilen og hadde låst med fjernkontrollen) skvatt godt da jeg skulle åpne vinduene da ja. har ikke fjernkonrollen... fikk aldri denne med bilen, da jeg kjøpte den.. men hvorfor lager ikke alarmen lyd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2008 Bumper denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2008 lydhornet kan vere utkobla, forgje bmw jeg hadde blinket og slikt men hylte ikke, det var fordi jeg hadde kobla av hornet. Viss det har vore styr med alarmen så er det en lett utvei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2008 lydhornet kan vere utkobla, forgje bmw jeg hadde blinket og slikt men hylte ikke, det var fordi jeg hadde kobla av hornet. Viss det har vore styr med alarmen så er det en lett utvei.. Det jeg lurer på om det er alarm på bilen... har ikke fjernkontroll til noe alarm, forrige eier sa det var alarm, men aldri fått fjernkontroll. Hvis hornet er koblet ut, hvor ligger det? har lurt litt på om dette går på hornene til fløyta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2008 Noen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2008 Det jeg lurer på om det er alarm på bilen... har ikke fjernkontroll til noe alarm, forrige eier sa det var alarm, men aldri fått fjernkontroll. Hvis hornet er koblet ut, hvor ligger det? har lurt litt på om dette går på hornene til fløyta? Har du fjernkontroll til å låse dørene med på nøkkelen? I tillfelle så er dette også fjernkontroll til alarmen..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2008 Har du fjernkontroll til å låse dørene med på nøkkelen? I tillfelle så er dette også fjernkontroll til alarmen..... Nei har ikke fjernkontroll til å låse dørene med. Derfor jeg lurer på om det er alarm på bilen, må da vel gå ann å finne dette ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2008 Du kan jo prøve å låse bilen og knuse et rute f.eks Skal være bevegelsessensor over B-stoplene. Skal også være en sensor i motorrom som går av dersom du åpner panseret når bilen er låst. Du skal også finne et horn i bagasjerommet mener jeg. Mens du leter her kan du se etter styreenheten for alarmen, den skal ligge i bagasjerommet, trolig på venstre side innenfor noen deksler. Den skal ha delenummer 8D0 951 173 - gitt dersom det er original alarm på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...