sperr spm. angående type 85 quattro

Anbefalte innlegg

hei!

 

Sperra på coupen min var ødelgat nåer eg kjøpte den.

 

Eg har i dag plukka ned vakumklokka som sitter på girkassn, der viser det seg at dei stussane inn på klokka er knekt.

Der som klokka var festa på girkassen henger det 2 slanger, rekner med dette er vakumslangane. når eg setter trykk på der det ståt "vakumslange" til høgre so går vier feste inn. når eg slepper av trykket går det tilbake.

men der det står vier feste på venstre side skjer det ingen ting???

kan dette hullet vere tett eller skal det ikkje vere hull der?

er jo 2 slanger og 2 stusser ser det ut til so er vel naturleg at en skal på kvar side eller skal dei koblst sammen med det T stykke?

 

Noen som forsto dette???? håper på svar.

 

Mvh

 

Roger Indrebø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg prøver en gang til!!! med bedre bilde :)

 

Skal det vakum slange på begge hulla det står "vakumslange??" på???

 

Finner berre hull der det står vakumslange 2 på, setter eg trykk der går vieren inn, slepper eg trykket kommer den ut at.

 

Der det står vakumslange 1 på finner eg ikkje hull???? kan det rett og slatt berre vere tett?? eller skal det ikkje vere noe slange der???

 

Mvh

Roger I

vakum.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være slem, men kan du ikke skrive bokmål ? Jeg måtte lese posten din 3 ganger for å få noe fornuftig ut av den og var på nippet til å ikke svare.

 

Det er 2 vakum slanger ja, den ene suger aktuator stangen inn og den andre suger den ut. Pass på at du kobler de riktig slik at sperren går på når bryter/dra spak står i "on" posisjon. Hvorfor du ikke finner noe hull vet jeg ikke, kan hende det er tett. Så vidt jeg husker så er disse vakumklokkene lagervare i norge og koster +/- 1250.-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh skal ikke vere lett og forstå en vestlending :)

 

Takker så mye for svaret, skal her etter prøve og svare på bokmål.

Jeg vet at desse er lager varer, men var irriterende og bruke 1200 kr når jeg har klokken og har gjenget opp og alt er klart lixom. var bare det der at jeg ikke fant hull, lurer på om jeg kan bår opp et lite hull

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Paul Guillen

Ikke for å være slem, men kan du ikke skrive bokmål ? Jeg måtte lese posten din 3 ganger for å få noe fornuftig ut av den og var på nippet til å ikke svare.

 

Nynorsk er da obligatorisk fag i skolen... fulgte du dårlig med ?

 

JB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.