#1 Skrevet September 17, 2008 (endret) Tok ut cd spilleren min igjen her i går, lyden i bakdørene funker ikke/spiller veldig lavt. Har en sub osv, og front høytallerene funker fint. Hva er disse pluggene for noe, og hva er de til? Noen som vet dette? Spiller ingen rolle om jeg har de plugget i eller ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2008 Utifra at det sitter phonoplugger på ledningen vil jeg tippe det er linjeutgangene fra spilleren! Det er de som går til forsterkerne dersom du har dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2008 flytt denne over i riktig tråd en eller annen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2008 Utifra at det sitter phonoplugger på ledningen vil jeg tippe det er linjeutgangene fra spilleren! Det er de som går til forsterkerne dersom du har dette. Tror ikke det, står noe om front left/right etc. Rart med at det bare går inn bare en ledning også til den ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2008 Dersom det er en A6 med C4 karosseri, var disse utstyr med aktive høyttalere i bakdørene. Dette er som tidligere nevnt linjeutganger. Er jo ikke sikkert de er i bruk på din bil dersom høyttalerne bak er skiftet med noen passive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2008 Tror ikke det, står noe om front left/right etc. Rart med at det bare går inn bare en ledning også til den ene. Bare en tanke.... Du har kanskje aktive høytallere både forran og bak og alt skal egentlig gå via denne linjeutgangene, men siden det kun går en ledning er kanskje ledningene som skal gi lyd bak ødelagte noe som kan forklare hvorfor du ikke har lyd bak? Ser jo for meg ut til at det går en løs ledning fra ihvertfall ene phonopluggen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2008 hmm.. koblet nettopp i pioneer spiller i C4, aktive høyttalere. Funket ikke bare å koble -/+ på høyttalerne. I tillegg kabler til hver dør. Koblet disse til + på hver høyttalerkabel. Visste ikke ellers hvor jeg skulle koble disse... Men disse skal kobles på linjeutgangen på spilleren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2008 Sitter i en a4. Kan jo være noe sånt.. hmm..... Kanskje jeg får ta meg en tur til noen som kan akkurat det her litt mer enn meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2008 Siden det er phono plugger så er det nok linjeutgang, og ser en her så ser en jo at det er noe galt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2008 Hehe Good eye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...