#1 Skrevet September 18, 2008 På min 200 så er bilen lavere på den ene siden foran enn den andre, samme tror jeg det er bak, bare det er motsatt side av hverandre. På en side av bilen står hjula også trekt lenger inn i hjulbua enn på den andre siden, samme aksel. Er no hakka gæli med hele opphenget foran og bak tror jeg. Det som er spesielt er at den akkurat har vært på firehjulskontroll, så hjula står vel kanskje riktig, men ikke i forhold til hverandre på samme "aksel". De skal vel justere alt sånt der? Eller bare justerer dem så hjula er riktig? Bilen skulle vel ikke være SÅ rammeskeiv evt Uansett, står jeg parkert på flate asfalten, så ligger den mer nedpå venstresiden foran enn høyresiden foran (klaring mellom skjerm/hjulbue og hjulet). Samt høyresiden bak ligger den litt lavere enn venstresiden, dette får hele bilen til å se tydelig skakk ut. Og høyre forhhjul stikker 1,5 nesten 2 cm lenger inn enn forhjulet på venstre side iforhold til skjermen/hjulbua. Ja, jeg har montert spacere på begge sider Er det mye man kan få juster hjul ut/inn opp/ned? Er da penest at hjula står likt.. Hvordan kan jeg enkelt selv måle om bilen skulle finne på å være rammeskeiv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...