Verkstedlokaler grenland distriktet ?

Anbefalte innlegg

Heihei !

 

Noen som har eller veit om ledig lokaler til verksted til leie i grenlandsdistriktet ?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne kanskje bumpe denne da jeg er veldig interessert i lignende selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig sett på ett forige uke men karen ringte meg aldri.

 

Ringer han igjen når jeg er hjemme. Om noen er interisert så fint om de gir beskjed. vis ikke finner jeg meg bare ett lokale til meg og en kompis.... Gidder ikke og finne ett lokale med plass til 6 biler itilfelle det skulle være noen som trenger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært på jakt etter lokale selv da jeg bor i blokk å garasje er fremmedord: klø : Så hvis noen vet om noe så er det bare å si ifra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjedd noe mer her nå el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi fant ett lokale på 100mm2. Håpet vi kunne klare og komme inn ved og fjerne en trapp men etter og ha vært og målt og prøvd med arbeidsbilen så finni fram til det at det ikke går.

 

Så imorgen skal jeg møte han karen igjen. Det er ett lokale der på 300m2 ca. Da krever det fort en del folk om lokale på den størrelsen skulle være aktuelt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. bare si ifra. er med jeg hvis ikke husleien blir skyhøy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. bare si ifra. er med jeg hvis ikke husleien blir skyhøy...

 

Samma sier selfølgelig jeg.... Gidder ikke betale shorta....

 

Men for og si det slik, er du på jakt etter lokale for vinteråret eller langtidsleie ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bor da i blokk så for min del er gjør det ikke noe om det er langtidsleie, greit å ha ett sted å stå inne i dritt været om sommeren å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også være interresert i å bli med på ett lokale! Litt avhengig av hvor det er og prisen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også. Som resten sier, helt ann på pris osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere får tak i ett par sammen og går sammen om lokale er det ett på 180-190m2 ledig på herre fabrikker.

3500,- + strøm

 

Om noen ønsker er det mulig for og se der om 1 uke. (Torsdag)

 

Har nr. til utleier. Si ifra om aktuelt.

 

Vi har plass til en bil til hos oss også mest sansynelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hiver meg på hvis du har plass til en bil til:) hvis ikke er det aktuelt med det andre å hvis det blir fler som sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner om at til torsdag er det mulighet og se på lokaler på herre fabrikker. Jeg kommer nok til og ta turen. Vi er der fra 4 tiden og en time eller 2....

 

Det som er aktuelt til utleie er ett på ca 180m2 og ett på rundt 100m2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også veldig interessert i et verkstedslokale i Grenlandsområdet. Blir boende fast i Grenland fra februar 2009, så er gjerne med på det!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også veldig interessert i et verkstedslokale i Grenlandsområdet. Blir boende fast i Grenland fra februar 2009, så er gjerne med på det!!

 

Fortsatt lokaler på Herre... Bare å få med noen fler;) Virker som interessen er her ihvertfall.

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.