#1 Skrevet September 18, 2008 Lurer på å få sota rutene i bilen min, hvor får jeg gjort d i distriktet her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2008 de fleste bilpleie foretninger og slikt driver med soting av ruter... jeg er ikke kjent der oppe med deg, men om det er noen bilpleieforetninger, så hør med dem:) jeg fikk 5 års garanti på mine ruter her i Førde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2008 Solfilm Eksperten på Moa. Harald Kåre Angvik heter han som driver det. Flink og har fornuftige priser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2008 Solfilm Eksperten på Moa. Harald Kåre Angvik heter han som driver det. Flink og har fornuftige priser! Moa i fræna el?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2008 Jepp. Freneidet. blir vel 3. huset på venstresia fra rundkjøringa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2008 Jepp. Freneidet. blir vel 3. huset på venstresia fra rundkjøringa. ja da vet jeg hvor det er:) Får ta eg en tur en dag jeg har tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2008 Det var kult, skulle hørt på pris jeg også, noen som vet akuratt hvor mye det er lov og sote sideruter fremme, og hvor langt ned en kan sote framruta??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2008 Ikke lov å sote sidevinduer foran og frontrute. Orginal toning er vel max.... Slå på tråden til Harald Kåre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...