#1 Skrevet September 18, 2008 Hei! Drev på å vasket litt under panseret, og når jeg var ferdig oppdaget jeg at radiatorviftene startet med en gang jeg startet bilen. Er dette normalt? Jeg skulle iallefall ikke tro det. Gikk ganske sakte, så må jo være trinn 1 som var aktiv. Vet at de går fortere når jeg har stått stille litt og motoren er 90 grader. Blir aldri over 90 heller. Noen som vet hvor føleren til viften står på disse motorene? (Er en Leon, men samma motor som A3 Tsq) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2008 på min s2 går vifta på trinn 1 så lenge klimaen står på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2008 Jepp, du har helt rett Stig. Den stoppet når jeg slo av klimaen ja. Da er det vel bare slik det skal være da. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2008 er nok i sjønneste orden.. blir aldri feil med en vag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2008 tja, vel. Er nå ikke helt sikker på det du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2008 er nok i sjønneste orden.. blir aldri feil med en vag He he he he... http://forbruker.no/bil/nyheter/article1267582.ece Sjekk 8plass av de dårligste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2008 He he he he... http://forbruker.no/bil/nyheter/article1267582.ece Sjekk 8plass av de dårligste. Nå er denne undersøkelsen med biler fra 97 og oppover. Seat har vel blitt ganske mye bedre de siste årene (etter 2000). Du kan faktisk få 1 kr av meg per del i Leon'en som har Seat merke på seg (Bortsett fra rent kosmetiske deler). Kanskje du får nok til kjøpe en pakke tyggis Eneste feilene som er på disse er standard problem på alle Golf plattform bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...