#1 Skrevet September 18, 2008 (endret) Kunne tenkt meg ett lite sted og stå og holde på i vinter jeg hvertfall evt om det er noen som har en ledig plass ett sted ? veit hvertfall at det skal gå ann og få leid noe greier ute på FMV.. Hadde vært artig i hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 hmmm, ingen som har lyst til og være med og fikse seg en plass og skru på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2008 hmmm, ingen som har lyst til og være med og fikse seg en plass og skru på ? Jada,virker som om Østfold folket har gått i dvale for vinteren egentlig. Jeg er med på og finne et lokale jeg,men, bør være god takhøyde, trenger løftebukk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2008 Nå er jo Østfold skikkelig teit og da mtp at det egentlig er delt i to. Noen bor midt i (skiptvedt og rakkestad) resten bor i askim/mysen osv, eller særp/fr.stad/halden. Men plutselig er du heldig å finner noen som ikke skal ha blodpris for god plass. Jeg har ca 100kvm i en låve, med STOR kompressor, vann, SVÆR dieselfyrer osv. Og mulighet for å bruke løftebukk som står i etasjen over når jeg trenger det til den nette pris av VELDIG billig. Si ifra til foreldre osv, de kanskje vet om noen (slik jeg fikk ordnet meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2008 (endret) Har snakket med ett firma nå Skal snakke med han til mandagen. Mulig det blir ett ledig lager den 10.okt 350 kvm Får pris etc til mandagen, så blir det vel en 3-4 biler vi kan ha der, så er vel egentlig førstemann til mølla. Om noen skal ha en plass, og prisen ikke er sky høy Mvh Ole-Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2008 med litt ekstra tenking, så vet jeg at det går fler enn 3-4 biler på 350 kvm. Satse på at jeg får tatt en tur ut og kikka til mandagen som sagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg får jo plass til 4 biler hvis jeg klemmer de inn på 100kvm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg får jo plass til 4 biler hvis jeg klemmer de inn på 100kvm. Hehe, som sagt får inn flere biler Ingen som har meldt noe interesse enda tho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2008 Pris blir det på noe slikt ? å hvor langt blir det unna råde (karlshus?) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2008 Pris blir det på noe slikt ? å hvor langt blir det unna råde (karlshus?) Mvh Det blir ute på FMV Pris kommer jeg med til uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 17, 2008 ehm bodd her i 5 uker så det sa ikke meg stort;p hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 17, 2008 ehm bodd her i 5 uker så det sa ikke meg stort;p hihi uten kø osv, tar det max 25 min fra Råde "Sentrum" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 17, 2008 uten kø osv, tar det max 25 min fra Råde "Sentrum" Råde "Sentrum"?? Hehe.. Nede på Værste er det gooood plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 18, 2008 goood plass derja noe du ville vært med på Kim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 18, 2008 350kvm burde holde fint til 17 biler med god plass i mellom. (har da regnet rundt 7*3mtr pr bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 18, 2008 350kvm burde holde fint til 17 biler med god plass i mellom. (har da regnet rundt 7*3mtr pr bil) Ja det kan fint bli plass til så mange, men 17 folk blir da veldig mye søl og rot etc tenker jeg ;p Men først og fremst må jeg finne ut av prisen og om det faktisk blir ledig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 18, 2008 Når man skal regne skru plass er det greit å regne ca 25 kvad pr bil. Blir det flere blir det trangt. Bare tenk en helt normal garasje med forenklet byggeanmeldelse. Den er på 50 kvad. Og det er en normal dobbelgarasje. Så ville tatt inn MAX 14. Selv da kan det bli trangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 18, 2008 På værste vårt som er ca 120 kvm har vi 5 biler og med verktøy som kompressor, sveiseapparat masse smått og til tider interiør deler, motor/girkasser etc etc kan det bli litt for trangt noen ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, har allerede et verksted på ca. 130 kvm selv, og med all den dritten og delene jeg har der + 3 biler så blir det ganske snaut iblandt:P Så vi får vel beregne goood plass til hver bil, så slepper man og fly ned beina på hverandre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 20, 2008 Heisann ! Da har jeg snakket med "the man" Leia blir på 8000 i mnd + strøm. Er vi 10 stk da så er jo dette ikke noe Jeg skal ut og se på verkstedet etterpå så om noen av dere har lyst til og bli med ut, er det bare og sende meg en sms. Jeg kommer til og ta noen bilder etc der ute tlf 99774401 Mvh Ole-Martin Lente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 20, 2008 (endret) Da var jeg og Kim Robin ute og titta på verkstedet. Vi kom fram til at vi max kan ha 6 personer der. Det er en hall som er delt i 2, så vi har en halvdel om vi får det, og dem andre har sin halvdel. Er stort sett bare vinter lagring på den andre halvdelen. Så med 6 personer blir leia på 1350 + strøm pr. hue. Vi har frem til 10 november til og tenke.. Da det er noen andre som ikke er sikre etc. Eller noe. så det er en 50-50 sjans for at vi får det, om vi blir 6 stk. Soffa / Kjøleskap etc rom Soffa etc Delerom kanskje? Delerom kanskje? Fra "delerom" og mot porten Porten til "delerom" og soffa rom Måtte prøve litt og Tror vi får nok plass mellom to søyler Besøk fikk vi også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 29, 2008 mja dårlig respons her. Så da har jeg fikset meg ett annet sted og stå. PM om noen skal ha nr til han som leier ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 30, 2008 mja dårlig respons her.Så da har jeg fikset meg ett annet sted og stå. PM om noen skal ha nr til han som leier ut. Hmm,leid uten meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 30, 2008 Hmm,leid uten meg?? var bare plass til en bil der Kim Robin men hvis det tar seg opp igjen med denne tråden så er det jo mulighet for og leie ute på FMV da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...