#1 Skrevet Oktober 30, 2004 hvilke verdier skal lmm ligge på i vag-com? bilen er en a6 2,5tdi 150 v6 har mistanke om at denne er dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2004 Jeg har hatt samme og da jeg ble forbikjørt av en semitrailer over en fjellovergang fattet jeg mistanke. Dro ikke i det hele tatt, og var sykt røkkete under aksellerasjon. Det var luftmengdemåleren. Hvor den er har jeg ikke peiling på, men det vet de på et Audi verksted (nesten gratis å finne det ut...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Gaute Strømme Jeg har hatt samme og da jeg ble forbikjørt av en semitrailer over en fjellovergang fattet jeg mistanke. Dro ikke i det hele tatt, og var sykt røkkete under aksellerasjon. Det var luftmengdemåleren. Hvor den er har jeg ikke peiling på, men det vet de på et Audi verksted (nesten gratis å finne det ut...) Ja, jeg burde lest spørsmålet før jeg skrev svar...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...