#26 Skrevet Juli 17, 2009 De har begynt med en ny praksis også, du skal kunne kjøre over en kloss på 11,5 cm uten problemer (mulig dette bare gjelder justerbart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 17, 2009 men du bør nok hvertfall ha ned vinduene å håpe de ikke spør om de er sotet.... Er over ett år siden forrige innlegg her, så jeg tror han har fått det godkjent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 17, 2009 har vært å godkjent golfen nå.. og audien til samboeren min på gjøvik. han har xenon.. de sa ikke noe på det.. ikke brukte de 11 cm planken heller på bilen..ingen av dem.. men var en annen bil der som hadde SVAK sotfilm forran, den måtte han rive oppe der.. så ville ikke satset på å ha det på når du skal i vei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 17, 2009 hvilken rett har dem til å si att du skal rive av sotfilmen foran på biltilsynet? Høres helt rart ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 17, 2009 vet ikke..bare så han reiv jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 17, 2009 hvilken rett har dem til å si att du skal rive av sotfilmen foran på biltilsynet? Høres helt rart ut.. De har retten til å gi deg 2 valg. Kjøre derfra med mangellapp. Bestille ny time og komme tilbake og ta hele testen på nytt og seff betale en gang til. Eller rive den av der og da og kjøre derfra med godkjent bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...