#51 Skrevet November 21, 2008 om 1.8t filteret passer så er vel ikke det noe problem.. sikkert samme driten. Og har du råa til det så skift filter vær gang noen sir annavær gang men det kommer litt ann på kor ofte du bytter filter å slikt. Men FK har no vel kjempe tilbud no når vinteren har kommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 21, 2008 Var det at 1,8T filteret hold en halv liter mer olje eller noe, som skulle være bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 21, 2008 Skift for all del filter. Det ligger igjen minst en halv liter med olje i det gamle. 1.8T filteret er en god ide', det øker oljekapasiteten med 0.5L. De koster ca 38kr /stk hos Autohaus. Kjøp en 6 pakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 21, 2008 Jeg har ett par 4 liters kanner med Fuchs 4-40 liggende...Titan supersyn plus eller hva den nå heter. http://oljelageret.no/shop/osc/product_info.php?cPath=35&products_id=210 Skal få til 350,- pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 21, 2008 Jeg har kjøpt et oljefilter på biltema 49.90. Dette er like stort som 2,2t filteret jeg fikk på møller. Kjøpte også et filter til 1.8t på Mølelr og det er MYE større, gjengene er like og pakninga på samme plass. Så bare og kjøpe dette Espen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 21, 2008 Oki Får bekreftet tid og deler til en liten operasjon når søskenbarnet mitt kommer på jobb på mandag Så da får jeg si han skal bestille 1,8T filter, og ikke 2,2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 5, 2008 kjør 5-50 mobil 1. kjøp på bunker oil og du får gode priser også Kjøpte Mobil 1 på Meca i dag..Men ble anbefalt å bruke 5W-30 EMS på min.. Fikk god pris og.... 44% rabatt så slapp jeg unna med noe og 470 kroner for 4 liter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 5, 2008 Hehe, du kaller det god pris? Du har blitt svindlet! Jeg kjøpte 20 liter Mobil 1 5w50 på Bunker Oil til 1100 kr. Inkl mva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 5, 2008 Hehe, du kaller det god pris? Du har blitt svindlet! Jeg kjøpte 20 liter Mobil 1 5w50 på Bunker Oil til 1100 kr. Inkl mva. Ok,kall meg en sokk... Men Veil.pris var hvertfall 760,- så jeg fikk jo den BILLIGERE... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 5, 2008 Selger jo go beste høg sværaste AGIP olje på dinna "conteiner`n" ved shell vegsund STAU NAU PAU!!! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 5, 2008 Selger jo go beste høg sværaste AGIP olje på dinna "conteiner`n" ved shell vegsund STAU NAU PAU!!! Mvh Prisen da? Billigere eller dyrere enn han Lars Georg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 5, 2008 Jeg kjøpte 20 liter Mobil 1 5w50 på Bunker Oil til 1100 kr. Inkl mva. Dette skulle eg hatt tak i. Butikk prisene her i Bergen er svindyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 5, 2008 Prisen da? Billigere eller dyrere enn han Lars Georg? Det veit ikje ej.. Men bare å sei att man får det til den å den prisen det, å vist ikje han klare å ordne den prisen (eller bedre) så e jo det bare å ta sei renn fart å drite i det Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...