#1 Skrevet September 19, 2008 syns dette så kjempe bra ut. 62 euro hos Audi tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2008 PERVERST pen bil :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2008 litt små bremser synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2008 Er ikke dette Leon Cupra leppen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2008 Den leppen kommer fra Leon Cupra R, ja. Og kjøpes på møller til under 300,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2008 Er ikke dette Leon Cupra leppen da? Den er hvertfall helt lik ja Den leppen kommer fra Leon Cupra R, ja. Og kjøpes på møller til under 300,- 313,- hos møller (bestilte idag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2008 Rå bil dette, men hadde gjort seg med mørke lykter da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2008 http://www.rs246.com/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=72552 Står en del her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2008 (endret) Hvordan blir dette på blå bil:) bør den evt lakkes? Hva synes dere? Men jeg må innrømme at jeg liker "leppa" på RS4'en til Jan-Erik Schistad bedre;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...