#1 Skrevet September 19, 2008 hvilken typer arp bolter til toppen passer min audi s4 2.2 turbo? ser dei har to forskjellige som passer audi 5r 20v. passer begge to settene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2008 Hvem er de? 034 selger et sett til "eurovan" eller hva det står som er til 2.5tdi blokk. De andre er til vanlige 2.2 blokk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2008 ser på arpstud.com i proukt katalogen. ingen som veit hvilket som passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2008 http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?Ntt=arp+audi&N=700+115+4294838998&NeXID=5&Ntk=KeywordSearch Mener jeg har brukt disse øverste her tidligere, 20v undercut boltene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2008 Begge passer, men undercut er høyere kvalitet som gjør tiltrekkingingen mere nøyaktig utifra hva jeg har forstått. Har fortsatt noen sett liggende mener jeg om du trenger i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2008 Begge passer, men undercut er høyere kvalitet som gjør tiltrekkingingen mere nøyaktig utifra hva jeg har forstått. Har fortsatt noen sett liggende mener jeg om du trenger i går trenger etterhvert i hvertfall;) ta å send pm om hvilke pris du skal ha for et sett da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...