Passer orginal s4 fanger a4?

Anbefalte innlegg

Hei har nå ordnet en s4 fanger gjennom en bekjent på møller.

Men når han skulle bestille den var det en av gutta der som sa at den var for bred?

Stemmer dette? Finnes det forskjellige bredder på s4 fangeren?

 

Grunnen til at den skal byttes er fordi det er en skade på fangeren nå som ikke vil bli bra med oppretting, noen hællvetes dype riper.

 

Og i forbindelse med den skaden var jeg på bilskaden på romerike og hørte hvor mye dette ville koste og spurte da i samme slengen om s4 fronten passet på min. Jeg mener og huske at han sa den gjorde det, men det er nå 1 år siden.

 

Og er det forskjell på a4 pre-facelift og facelift?

 

Har en a4 avant facelift og innbiller meg at de er breiere på den jeg har?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er like breie, passer rett på. Eneste kan være de festene forran som går ut fra rammevangene. Ellers er festene på sidene samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg hadde iallfall s4 fanger på sin... Der vart ikke jort noe drastiske modifikasjoner iallfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller på Romerike pleier å si mye rart når det gjelder montering av S4 fanger på A4. De prøvde å overbevise meg om at jeg bla. måtte bytte frontlykter en gang jeg var å prata med dem :P Tragisk hvor lite kunnskap de sitter på om visse ting.

 

Er bare å si ifra hvis du trenger noen tips ang. S4 fangeren, har jo en på min A4 :)

 

Btw, er forskjell på A4 pre-facelift og facelift ja, en del småtteri faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.