Anbefalte innlegg

bilen min har begynt å låse på at panseret er åpent hele tiden og det nytter ikke åsmøre eller noe.. regner med det er de to ledningene som går inn i låsen som går til bryteren...

noen som har en liten howto liggende?

er forresten passaten i signaturen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser posten er gammel, men oppdatereren den sia eg har fått samme problem!

Nokon som veit kva feil dette er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser posten er gammel, men oppdatereren den sia eg har fått samme problem!

Nokon som veit kva feil dette er?

Hvileken type passat dreier dette seg om? står ingenting i signaturen til trådstarter...

Om det er en 3B/3BG så står bryteren i låsen. Du finner en plugg ved servotanken som går til bryteren, kobler du fra denne og måler finner du fort ut hvor feilen ligger;)

Har sett endel ledningsbrudd pga dårlig arbeid ved skifte av reg.reim osv. ledningen kommer borti vifte eller reimhjul.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvileken type passat dreier dette seg om? står ingenting i signaturen til trådstarter...

Om det er en 3B/3BG så står bryteren i låsen. Du finner en plugg ved servotanken som går til bryteren, kobler du fra denne og måler finner du fort ut hvor feilen ligger;)

Har sett endel ledningsbrudd pga dårlig arbeid ved skifte av reg.reim osv. ledningen kommer borti vifte eller reimhjul.

Har ein 2002 passat 3BG... vaska bilen tidlig idag, å køyrte heim da lyste ingenting. Så når eg starta den isted, da lyste det heile tida. Kan det vere kabelbrudd fordi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein 2002 passat 3BG... vaska bilen tidlig idag, å køyrte heim da lyste ingenting. Så når eg starta den isted, da lyste det heile tida. Kan det vere kabelbrudd fordi?

Nei, trenger ikke være det, kan like godt være bryteren som er defekt eller at låsen er treig.

Prøv å smøre litt og kjør låsen noen ganger for å se om det hjelper. viss det er nytteløst ville jeg målt for å se om bryteren registerer at du lukker panseret...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.