#1 Skrevet September 20, 2008 Hei har planer om å montere lufteriller på min høyre framskjerm. Har da tenkt å bruke lufteriller/luftinntak fra enten vw caravelle T4 eller fra mercedes benz E 250-300 TDT. har sett slikt på både golf MK2 etc. Noen der ute som har erfaring med dette? Da tenker jeg i forhold til hvilken jeg skal bruke. T4 eller MB? Hvor kan dette skaffes? Regner med at original deler er svin dyre. Må man også kjæpe hel skjerm og skjære ut av? Vil helst slippe å kjøpe hel skjerm. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Jegk jøpte T4 riller på ebay. Søk på T4 eller noe sånt. 120kr med frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2008 ok takk for svar. andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2008 Forskjermene på MB W124 som har disse "gjellene" har en tendens til å ruste, så det kan hende du kan finne en rusten forskjerm (det ruster aldri der hvor luftinntaket er) som du kan kappe dette ut av nesten gratis om du er heldig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...