#1 Skrevet September 20, 2008 eg, har en golf mk2 16v så skal eg skifte o-ringene på dysene, er det noen som har et råd om hvordan eg kan skifte dem, de store er så harde at eg er nesten redd for at de skal ryke når eg trer dem på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Er bare å smette innpå.. de er ganske stramme.. men jeg har aldri fått til å ødelegge noen Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2008 Er bare å presse på, men om man bruker litt f.eks. olje glir de lettere på. IKKE bruk silikonspray eller noe med silikon om bilen er utstyrt med lambdasonde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2008 Er bare å presse på, men om man bruker litt f.eks. olje glir de lettere på. IKKE bruk silikonspray eller noe med silikon om bilen er utstyrt med lambdasonde. Ser du har fått svar over her, så tillater meg å spørre om dette her da det var ny info for meg. Hvorfor? Tåler ikke sonden silikon/oppbrent silikon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2008 Jepp, stemmer, lambdasonder tåler ikke i det hele tatt silikon. Jeg vet ikke helt hvorfor, men sånn er det, og det er ytterst lite som skal til før funksjonen blir sterkt redusert eller helt borte.. Skal også ytterst lite til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...