#1 Skrevet September 20, 2008 Hei allesammen. Har en Golf 2 GTI 16V (PL) som har ett merkelig problem, motoren fungerer ganske normalt bortsett ifra at når den er varm kan den plutselig stoppe, virker som det er tenningen som kutter, Turtelleren bare detter rett ned så begynner den å dø ut, men hvis man gir gass kommer den plutselig igjen med ett rykk. Dette skjer nesten hver gang man har nedoverbakke og motorbrems i tredje gir. Man får aldri frem feilen når motoren ikke er belastet (rusing på tomgang) Dette er nytt: Bensinpumpe + relè Tenningslås med bakstykke Fordeler og lokk og rotor Tempgiver og tempbryter Jeg tror det er noe kødd med Isv'en siden den fusker på tomgang når den er kald. Jeg hadde ett problem her tidligere hvor bensinpumperelèet ikke fikk jordingsignal ifra motorstyreenheten, så jeg måtte lage en ny ledning til releet med jord, noen som har noen formeninger om hva det kan være eller hvor man kan få tak i koblingskjemaer ? Håper på svar. Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i koblingsskjemaer? Finnes dette i f.eks haynes bok ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...