Golf 2 16V Merkelig problem med motor

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Har en Golf 2 GTI 16V (PL) som har ett merkelig problem, motoren fungerer ganske normalt bortsett ifra at når den er varm kan den plutselig stoppe, virker som det er tenningen som kutter, Turtelleren bare detter rett ned så begynner den å dø ut, men hvis man gir gass kommer den plutselig igjen med ett rykk. Dette skjer nesten hver gang man har nedoverbakke og motorbrems i tredje gir. Man får aldri frem feilen når motoren ikke er belastet (rusing på tomgang)

Dette er nytt:

Bensinpumpe + relè

Tenningslås med bakstykke

Fordeler og lokk og rotor

Tempgiver og tempbryter

Jeg tror det er noe kødd med Isv'en siden den fusker på tomgang når den er kald.

Jeg hadde ett problem her tidligere hvor bensinpumperelèet ikke fikk jordingsignal ifra motorstyreenheten, så jeg måtte lage en ny ledning til releet med jord, noen som har noen formeninger om hva det kan være eller hvor man kan få tak i koblingskjemaer ?

Håper på svar. Emil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man kan få tak i koblingsskjemaer? Finnes dette i f.eks haynes bok ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.