#1 Skrevet September 20, 2008 (endret) Hei ! Synest ikke at dette hørtest helt bra ut.... ? Noen formeninger om det ? Og så et lite hastespørsmål - Vil et S4 ratt fra en 98mod S4 passe på min 96mod a4 uten modifikasjoner ? Trenger jeg ny slepering ? Erlend 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Høres ut som det kanskje er noe løst i en av pottene dine Høres rett og slett ut som metall som vibrerer syntes nå jeg Ikke noe farlig vil jeg tro, men sikkert irriterende :-S Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2008 Metall som vibrerer ja... Det høres kun når jeg bruker gassen såpass kraftig og når jeg står stille... Klarer vel å leve med det til jeg eventuelt kjøper meg et catbacksystem. Andre innspill eller erfaringer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2008 Høres nesten ut som en Opel Calibra 2.0 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...