#1 Skrevet September 20, 2008 Vifta på golfen har vært litt til og fra i det siste, men nå har den slutta helt å fungere. Må sitte men en hånd på kontakten og jokke den frem og tilbake for å holde den igang. Noen som har noen formeninger om hva jeg burde gjøre ? Lønner det seg å kjøpe en ny vifte, om det er der problemet ligger, eller burde jeg klippet av kontakten som kommer fra regulatoren, og f.eks skjøta/lodda det hele sammen ? Sugen på å få fiksa dette rimelig kjapt, da det dugger ganske mye når det begynner å bli fuktig ute.. Mvh Kristoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 sjekka jordinga til vifta? min holdt på sånn som din, og da var det jordingskabelen som var litt skrall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2008 Nei, den har jeg ikke sjekka Men det skal jeg få gjort imorra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...