#1 Skrevet September 20, 2008 Hei, noen som sitter med et bilde av en låsemekanisme til en passat 97 mod. Klarer rett og slett ikke og finne ut hvor sentrallås kontakten skal. Tror det mangler noe, om det går ann. haster litt Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 da fant jeg ut, er drogge ut tilkoblinga fra motoren. var borte. Så da er neste spørsmål, hvor få tak i ny motor ? Ca pris på slikt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2008 Jeg har til venstre side, foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2008 Trenger til høyre foran. Og motor i bakluke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2008 Mente faktisk høyre foran. Du kan gi meg et bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...