#1 Skrevet September 20, 2008 Audien vil ikke lade slik den skal. Den lader ca 1,1 men noen ganger når jeg gir på så gir den ikke mer enn 0,1. Hvis jeg kutter tenninga så er den like fin for så og ikke gi mer enn 0,1 igjen etter en liten stund. Noen som vet hva dette kan være? Har prøvd en annen N75 ventil i dag uten og lykkes. Hva annet kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 Defekt LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2008 Få lest av feilminnet ditt med Vag-Com. For meg høres det ut som den går i nødmodus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2008 Sjekket for brudd i kabelen inn på N75 ventilen? Min bil oppførte seg akkurat slik når min N75 var def.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2008 Som Ørjan sier, Vag-Com først så slipper du å bytte ut deler uten å vite noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...