#1 Skrevet September 20, 2008 Hei, Har nå fått byttet dynamo på bilen, Passat 3BG, og driver nå å prøver å få på reima. Har da løsnet denne "stramme-demperen" som sitter underst, slik at jeg kunne få av reima. Men sliter nå å få denne demperen på plass igjen! Se bildet. Noen som har gjort dette? Uansett hvor mye jeg løfter i det hjulet demperen sitter på, for jeg den ikke på plass. Takker for svar hvis noen skjønner hva jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Jeg kjenner ikke denne motoren, så ,med forbehold: Fjæren skal presses sammen, kan være ganske hard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2008 Hvorfor i all verden har du løsnet demperen på multireimstrammeren?? skru den fast, før du monterer reima. Så åpner du huven/panseret. Lokaliser multireimstrammeren. Bruk en 19? nøkkel mener jeg for å kunne slakke på den automatiske strammeenheten. Er en hake i i enheten som du kan bruke nøkkelen på, så monterer du reima for så å frigjøre strammeren igjen. Ser jeg rett? du har tatt bilde fra under motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2008 Hvorfor i all verden har du løsnet demperen på multireimstrammeren??skru den fast, før du monterer reima. Så åpner du huven/panseret. Lokaliser multireimstrammeren. Bruk en 19? nøkkel mener jeg for å kunne slakke på den automatiske strammeenheten. Er en hake i i enheten som du kan bruke nøkkelen på, så monterer du reima for så å frigjøre strammeren igjen. Ser jeg rett? du har tatt bilde fra under motor? Nei det kan du spørre om.. Den ble demontert i hu og hast en sen kveld her for å få tak i ny, så gikk vel litt fort i svingene Leste på en tråd her at en måtte huke av autostrammern så ble jo det gjort. Men ting er i orden nå etter mye om og men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...