#1 Skrevet September 20, 2008 heisan, fylte full tank på bilen siden den begynte å bli veldig lav.. den døde etter humplene! så regnte ihvertfall med det var derfor... funka fint etterpå.. så skulle jeg starte den på søndagen, og da var det ikke liv.. tvangskjørte bensinpumpa for å se om den var gåen.. det var den ikke. Så kinna jeg bare for gøy, og jada da starta den.. Mandagsmorra døde den 3-4 ganger for så å funke veldig fint resten av uka. Idag fylte jeg full tank igjen, så døde den like før jeg var hjemme. Så taua den hjem for at den starta når jeg prøvde igjen da: bh : Nå har jeg tappa bensin(ikke spør hvorfor) men nå sto den og sveiv i 20 min. Tør ikke kjøre noen vei da... hehe. Virker som den funker bare den får "roa" seg... -har vag comma... ingenting. -bytta sensor på kammen -bytta følerene på svinghjulet.. er en aan maskin... Noen tanker\ ideer for jeg er helt tom:( Takker for alle svar. mvh Tommy Skarstein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Min første tanke var at du har svidd bensinpumpa ved og kjøre tanken tom, så jeg setter en femtiøring på at det er pumpa som synger på den aller aller siste verset, den er altså på tur til og møte sin skaper, hvem nå enn det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 Min første tanke var at du har svidd bensinpumpa ved og kjøre tanken tom, så jeg setter en femtiøring på at det er pumpa som synger på den aller aller siste verset, den er altså på tur til og møte sin skaper, hvem nå enn det er. ja, var flere sin første tanke det. Men trodde det var sånn at den enten funka eller ikke..? kan den begynne å fuske altså? Får prøve å bytte den da, har jo en liggende så hadde passa fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2008 Har en nabo som hadde en 1.8 som hadde humørsvingninger stoppet helt plutselig og startet bare når denn ville. Sjekket at bensinpumpen leverte bensin å d gjorde den. men vi måtte prøve å skifte pumpe til slutt. og etter det har den gådt som en klokke. så jeg tipper bensinpumpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2008 Min RS2 hadde også noe samme feil. det var bensinpumpa. Den startet også, men gav ikke bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2008 Min gamle 20V coupe quattro hadde også noe lingnende, stoppet aldri under kjøring, men plutselig bare starta den ikke, defekt bensinpumpe (regner med at den er lik på 20v og s2 og hvis jeg husker riktig var den billigst på NBS med rab.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2008 oyh... såpass ja.. da er det vel bare å tømme tanken og skifte åumpa.. kjipt å bytte pumpe med full tank. Takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2008 oyh... såpass ja.. da er det vel bare å tømme tanken og skifte åumpa.. kjipt å bytte pumpe med full tank. Takk for svar:) Det er ikke noe problem. Pass på at du er ren på hånda/arma før du begynner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 25, 2008 Det er ikke noe problem. Pass på at du er ren på hånda/arma før du begynner;) Nei nei... var enkelt det: bh : fikk først ikke ut pumpa.. stressa LENGE.. ikke f... Så idag tappa jeg tanken, og hva ser jeg etka lyver, eller jeg har lest av feil.. er det ikke samme pumpa på 80 2,3e og s6? mulig jeg kansje har lest for s2 da det går under samme "bilen"..? Den som sto i så ganske så mye større ut en s6 pumpa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...