#1 Skrevet September 20, 2008 Har bestilt meg nytt ratt fra Tyskland via Møller Tror jeg blir happy med dette siden jeg har lest en del om problemer med B7 og RS4 ratt fra e-bay. Noen andre som har skaffet seg dette rattet ? Kommentarer? Kan jeg bytte det delv ? Spesialutstyr ? Airbag, hvordan gjør jeg dette ? Originalt sitter det et S-line sportsratt (3-eiker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2008 Dette kan du fint bytte selv ja,bare og koble av strømmen til batteri og sette i gang. Skal vell være plug and play dette. F... at dette ikke er bolt-on mtp el i B6! Meeeget pent ratt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 Jada, jeg falt for det jeg også, og heldigvis var det for B7:) denne gangen. I løpet av et par uker er det på, og da blir det bilde... Selge eller beholde det originale S-line rattet. Noen meninger her ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2008 Kommer du noen gang til å sette på s-line rattet? Hvis ikke, hva skal du med det? Hehe.. Dette rattet er sinnsykt digg ratt! Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2008 Kjøpte dette rattet i godt håp! Men neida. Airbaggen jeg har i dag min passet fae. ikke! Enda jeg har 3 eiket sportsratt i dag......... Dagens ratt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2008 Kjøpte dette rattet i godt håp!Men neida. Airbaggen jeg har i dag min passet fae. ikke! Enda jeg har 3 eiket sportsratt i dag......... Dagens ratt: Hei hvor kjøpte du dette rattet og er det lov og spørre hva du ga for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2008 Kjøpte meg dette rattet for 1 mnd siden, er super fornøyd. Mye bedre en sportsrattet å holde i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2008 Kjøpte meg dette rattet for 1 mnd siden, er super fornøyd. Mye bedre en sportsrattet å holde i! Heisan hvor kjøpte du det og hva betalte du ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2008 RS4 rattet. men da virker ikke multifunksjons knappene. Elller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2008 Heisan hvor kjøpte du det og hva betalte du ??? Dette kjøpte jeg på NBS:) Rattet koster spissen av en jetjager. Hør med Fredrik Tangen om pris. Multifunksjonen fungerer ikke, da det ikke er samme funksjon på RS4 og A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 3, 2008 Hei hvor kjøpte du dette rattet og er det lov og spørre hva du ga for det Rattet handlet jeg på ebayen. Selve rattet kom på litt over 1000,- men airabaggen som nå er handlet inn kom på litt over 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 7, 2008 Det tok litt tid dette (Møller) . Men, nå er rattet i Norge, og snart er det på plass i brakka. S-Line sport ut, TTS sport inn . Gleder meg litt til dette. Da blir det bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2008 Noen som vet om et S-line ratt fra B7 passer i en B6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2008 Noen som vet om et S-line ratt fra B7 passer i en B6? Rattet passer, men airbagen vil ikke funke. Det er mulig å koble om airbagen, er noen på flere utenlandske forumer som vistnok har gjordt det. Men det er vist litt arbeid, samt at du ikke har noe garanti for at det vil funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 7, 2008 Rattet passer, men airbagen vil ikke funke. Det er mulig å koble om airbagen, er noen på flere utenlandske forumer som vistnok har gjordt det. Men det er vist litt arbeid, samt at du ikke har noe garanti for at det vil funke. Linker etc til dette? Går dette,MÅ jeg ha RS4 B7 ratt i Alcantara i min i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 7, 2008 Forskjellen er vell at b6 har en steg1 airbag og B7 har steg2(eller hva det kalles). Sjekk ut audizine.com sine b6 forum. Der er det folk som har bygd om. Ellers så har jeg nå endelig fått mitt A3 ratt på plass i min A4. Ble bra, men nå kan det se ut som det kanskje blir RS4 ratt i stede. Får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 7, 2008 Har laget en liten DIY på bytte av ratt hvis noen er interessert. Er ganske enkelt, men greit å ha. http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=244824 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 8, 2008 Linker etc til dette? Går dette,MÅ jeg ha RS4 B7 ratt i Alcantara i min i hvertfall. Har ikke lest det selv, men har hørt et par andre nevne det at de har lest det på http://www.audizine.com, som også står nevnt over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 12, 2008 En liten bump på denne. Nå er rattet på plass (endelig), og jeg er superduperhappy med resultatet. TTS rattet er noe mindre i diameter, samt noe tykkere å holde i. Perforeringen er jo helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 18, 2008 Så kanon ut dette. Men ser ingen perforering i skinnet. Ta en closeup da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 18, 2008 Så kanon ut dette. Men ser ingen perforering i skinnet. Ta en closeup da. Brukte feil ord Det er ikke perforering, og det var det jeg mente å skrive. Godt tykt ratt å holde i, gode (STORE) utdypninger til tommel/håndbak i kjørestilling. Og sist men ikke minst, det er litt mindre enn original ratt, noe som gjøre det hele veldig "Race".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 18, 2008 Brukte feil ord Det er ikke perforering, og det var det jeg mente å skrive. Godt tykt ratt å holde i, gode (STORE) utdypninger til tommel/håndbak i kjørestilling. Og sist men ikke minst, det er litt mindre enn original ratt, noe som gjøre det hele veldig "Race".... Ja ble fint dette 1 vi har montert på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 18, 2008 Ja ble fint dette 1 vi har montert på Ja, jeg er superfornøyd. Rett var det også (he-he). Kjørestillingene ti-på-to og kvart-på-tre er blitt "inn" igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 20, 2008 Ja, jeg er superfornøyd. Rett var det også (he-he). Kjørestillingene ti-på-to og kvart-på-tre er blitt "inn" igjen.... ti-på-to og kvart-på-tre er kult!! så får de som mener no annet fortsette å "råne" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 20, 2008 Kvart-på-tre er digg med 3-eket ratt ja,spes ved litt "inspirert" kjøring Bruker mye kvart-på ved cruising jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...