Anbefalte innlegg

Har en kompis som sitter i Sandefjord og prøver og få av en nedre bærearm på en golf vr6.

han ringte meg og lurte på hvorfor i alle dager den ene bolten innerst på bærearmen ikke ville ut av hullet sitt da den gikk imot bunnpanna???

Noen som har være borti dette??

Hva må gjøres for og få den ut.

På forhånd takk:)

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener da jeg har hørt at man må ta av bunnpannen, eller kanskje få heist opp motoren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, takker for tipset!

Noen andre som har noen tips??:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemte at det funka fett og heise opp motoren.. :) Takker å bukker!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Thomas hørtes litt "dett-i-nesa" ut på telefonen i stad;) Nå har de nok liggi lenge på garasjegulvet og klødd seg i huet. Får håpe det løser seg da, kan bli artig å kjenne forskjellen på den bilen år den blir ferdig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Thomas hørtes litt "dett-i-nesa" ut på telefonen i stad;) Nå har de nok liggi lenge på garasjegulvet og klødd seg i huet. Får håpe det løser seg da, kan bli artig å kjenne forskjellen på den bilen år den blir ferdig!

Hehe, ja, han gjorde det, men sist jeg snakke med Aleksander så hørtes han bedre ut og var kjempefornøyd med heising av motor og tema-pressa:) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.