Anbefalte innlegg

Tok en lett motorvask her om dagen, og bilen ble parkert fram til i dag. Bilen starta fint, men etter 1 min så gikk den på 4 syl... Tenkte med en gang at det hadde lagt seg vann under coil dekselet. Og det stemte.. Blåste reint med trykkluft og fyra igjen. Motorn malte som en katt :)

 

Så var jeg ute en tur å kjørte litt.. Fikk det røde utropstegnet i displayet og 3 pip flere ganger under turen. Og bilen gikk som den skulle. Og ut av en rundkjøring, litt pådrag og hører at turbon snurrer som den skal, men plutselig så detter ladetrykket helt i bånn. Girer ned å trykker fjøla i bånn, men NULL ladetrykk.

 

Regnet da med at den hadde gått i nødmodus og koblet til vag-com og det stemte. Slettet feilkoden "00544 - Maximum boost pressure exceeded" og fyra igjen. Og utropstegnet kommer og 3 pip. Og bilen går i nødmodus...

 

N75 ventilen er koblet fra slangene, men er koblet til elektronisk. Manuell trykkjustering er brukt i steden. Dette har fungert UTMERKET i lengre periode. Men dette skjedde altså etter en lett motorvask..

 

Noen som har svar på problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja... Da fant jeg feilen.. Skovlene i turbo satt dønn fast.. Noen som har turbo liggene? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.