Pre-facelift til facelift ratt adapter (A4 B5)

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette er noe å satse på?

http://cgi.ebay.de/Adapter-Lenkrad-Audi-80-100-200-A4-mit-kleiner-Nabe_W0QQitemZ260282947363QQcmdZViewItem?hash=item260282947363&_trkparms=72%3A823|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14

 

Hvis det faktisk funker så er det jo ganske genial måte å få seg nyere ratt i en pre-facelift A4.

 

Sendte en mail til han som selger og han sa det fungerte, ba meg også sjekke tilbakemeldingene på det produktet og der var det bare positive kommentarer.

 

For hvis det bare holder med den lille delen der kan man jo lett få tak i et S4 ratt, eller enda bedre, TT MK1/MK2 ratt feks :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der har eg prøvd før. fant den delen der på ein golf 3. rattet passet på da ja.. men slepering bak ratt og kontakt til airbag passer ikkje.... eg fikk ikkje det til å passe men mulig nåken andre har fått det til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det der har eg prøvd før. fant den delen der på ein golf 3. rattet passet på da ja.. men slepering bak ratt og kontakt til airbag passer ikkje.... eg fikk ikkje det til å passe men mulig nåken andre har fått det til?

Så du fikk montert et nyere ratt uten problemer ja (med unntak av sleperingen og airbagen)?

 

Men det burde vel egentlig bare være å lodde på nye kontakter på de gamle ledningene, tror du ikke? Sånn at man går fra gammel -> ny kontakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne jeg, kanskje noen som har flere tips?

 

Hvis rattet passer med adapteren så er det bare sleperingen som er problemet. Noen som har fått montert dette med en slik adapter eller vet hvordan man kan få alt til å passe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man får sleperingen til å fungere?

 

Er flere jeg kjenner som lurer på dette, så hadde vært flott om noen hadde peiling.

 

 

Ny link til eBay anonnse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.