#1 Skrevet September 20, 2008 Har nå ventet på nye bremseskiver fra digitec i 4mnd... Det tar tydeligvis tid Men jeg har ett sett rs6 bremseskiver liggende som jeg vil prøve å få montert. Problemet er at disse skivene bygger ca en cm lengre inn enn digitec skivene så jeg må bytte Braketten til caliperene. Noen som vet om det finnes noen som passer eller må jeg få laget noen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 Har rs6 skiver på min. Brakka ser original ut. Har du calippere fra 6er lr b7? Mener at hvis calipperen er fra rs6 så skal offset vaere samme. Bygger mere innover enn rs4/b7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 Kan du ikke lage noe som du legger mellom og bytte til lengre bolter? (om jeg forstod problemstillingen rett?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2008 Har rs6 skiver på min. Brakka ser original ut. Har du calippere fra 6er lr b7? Mener at hvis calipperen er fra rs6 så skal offset vaere samme. Bygger mere innover enn rs4/b7 Det er 8pot fra rs6(brembo) Ikke sikker på hvilken modell dem kommer fra. Hvis jeg skal space dem så må jeg ha spacer på innsiden av skiven,noe jeg tviler på er en god løsning. Jeg må rett og slett få flytta caliper ca 1cm lengre ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2008 Lenger inn mener du? skiva skal lenger ut. Skivene på rs4 b7 er "flatere" og da er det en annen et. Kan hende at du har calipere fra Rs4 b7 og skiver fra rs6 da kan innpresset bli litt feil. (Ikke helt 100 på dette men 90) Sjekka Etka det er ulike delenr på dem. (4b vs 8e) Håper dette kan gi noe klarhet eller så gjorde jeg det bare verre =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2008 Lenger inn mener du? skiva skal lenger ut. Skivene på rs4 b7 er "flatere" og da er det en annen et. Kan hende at du har calipere fra Rs4 b7 og skiver fra rs6 da kan innpresset bli litt feil. (Ikke helt 100 på dette men 90) Sjekka Etka det er ulike delenr på dem. (4b vs 8e) Håper dette kan gi noe klarhet eller så gjorde jeg det bare verre =) Hvilke braketter trenger jeg da? Fra b7 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2008 Fra rs6 skulle jeg tro. Men problemet er braketten er en del av calipperen og ingen reservedel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2008 Typisk.. Får forske litt på det i morgen tror jeg. Takk for hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2008 Ingen årsak. Vill gjerne vite åssen dette gikk sen. Blir iaf bra med de bremsene. Fin bil og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...