#1 Skrevet September 21, 2008 Sliter med at det smeller i bakakselen på Coupen. Men hvor mye slakk skal det være? Hva kan gjøres med dette? Er også mye slakk forran, men ikke soe ulyd. Noen som har erfaring med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 Slitte motorfester/gear/diff fester? Bytta til 034 på min og ble mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 gjorde akkurat det samme, ble mye værre.. da klonken ligger i klokka og da forplanter seg mye bedre om man bytter til stivere saker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2008 gjorde akkurat det samme, ble mye værre.. da klonken ligger i klokka og da forplanter seg mye bedre om man bytter til stivere saker.. x2.. Om man først har fått litt slakk i diffen er det ikke mye annet å gjøre enn å prøve å bytte drivknuter og evt diff tror jeg. Har kjøpt nye orginale fester som jeg sterkt vurderer å bytte tilbake til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2008 Er vel mest sansynelig at det er diffene foran og bak vel? For når jeg vrir på mellom akselen så kan jeg vri den 3-4 centimeter før den tar tak. Og det er enda mer slakk hvis jeg vrir på forakslen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2008 Skulle hatt en DIY tråd om hvrodan man overhaler diffen. Mange som sliter med dette virker det som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2008 Skulle hatt en DIY tråd om hvrodan man overhaler diffen. Mange som sliter med dette virker det som. Enig i det. Noen som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2008 Jeg har et eksperiment på gang. Ikke blitt ferdig ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2008 "sånn er det bare".. ryker det så bytter man.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 21, 2008 var det ikke girkassa det var slakk i eller var det jeg som ikke hørte etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 21, 2008 Er ikke 100 % sikker. Gidder ikke ut med masse penger hvis jeg ikke må. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...