Rele nr.30 under dashbord??

Anbefalte innlegg

Har en Audi 2,3 cabriolet. Det skal visstnok finnes et rele under dashbordet på denne (nr. 30 ) Hvor akkurat sitter dette, og hva slags oppgave har det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sitter en drøss med releèr over den hylla som er under rattet. Men nr 30.. Der kan jeg ikke hjelpe, mulig det er en liste over hvilke releèr som sitter der på en lapp på hylla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt dette releet som har nr.30 ( husker ikke delenr) , men da jeg tok ned den hylla under rattet, fant jeg ikke noe rele som lignet på dette engang, hadde ute alle, men ingen lignet på dette. Noen som vet hvor dette er, hvis det er noe sånt, og hva slags oppgave det har??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iallefall på 2litern ligger dette oppunder dashen på v.side.

Skiftet dette på en del B4`r. Motorstyringsrele, bruker å bli dårlige loddinger inni disse så bilen fjusker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På det releet som jeg kjøpte, står det stemplet 30, er et ganske lite rele, med 5 poler på, men under dasjen på bilen er det ikke noe rele som ligner på dette. Har kanskje ikke dette releet på 2,3...? Noen som vet noe mer om dette? Denne bilen er jo en 92 mod cab, så det er jo en B4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har et koblingsskjema? Tenker da spesielt på dette med releet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.