#1 Skrevet September 21, 2008 Har DSG i bilen min, se bilde http://www.automotor.no/wp-content/uploads/131/bilde8.jpg Aluminiumsramma rundt har en del riper og noen pittesmå hakk, finnes det noen måte å fjerne dette på? Prøvde med Autosol igår, uten særlig hell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 Du kan lage om til børstet alu, har gjort dette selv og blir mye finere med børsta alu, enn med den orginale chromen. Her er en liten guide fra audiworld: http://www.audiworld.com/tech/int50.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2008 Se der ja... Ble veldig tøft kanskje jeg skal prøve meg på det.. Litt skeptisk til å tukle med det der, men kanskje. Vil være nokså likt for min DSG i A3en min som i hans S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Det er vel helt lik måte å ta av rammene på alle modellene ville jeg tro. Er ikke akkurat noe hokus pokus dette, bare å ta litt tid til hjelp første gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2008 Ok. Tusen takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2008 Lakk den sort matt !!! den bryter veldig med resten av interiøret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 24, 2008 Gikk veldig greit, litt småplukk som var annerledes enn S4guiden, men var bra info Trur jeg holder den blank enda.. Har du lakket din mattsvart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 25, 2008 Nei jeg har en slags alu utførselse.... eller les "plast" :-) Tenkte bare p å bildet fra den S4en... synes det blei feil med den veldig blanke delen innimellom alt det sorte!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...